Rules : Use Google image to search the answers to the question below. Then you must choose a picture of the first page of results, and post it as your answer.








...p/s: fuhh..penat siot...
Welcome every morning with a smile. Look on the new day as another special gift from your Creator, another golden opportunity to complete what you were unable to finish yesterday. Be a self-starter. Let your first hour set the theme of success and positive action that is certain to echo through your entire day. Today will never happen again. Don't waste it with a false start or no start at all. You were not born to fail.
Rules : Use Google image to search the answers to the question below. Then you must choose a picture of the first page of results, and post it as your answer.








Category: Tagged
Written by Lyter at 10:06 PM 4 annotations
Reen, betol ke aku ni seksi di mata ko?? Sbb requirement yg kat tag ko tuh ada tulis;
"4. Tag 5 orang yang seksi."...Haa..tu la ko..dulu masa aku cakap aku ni "Tough" ngn "Maskulin",ko saje je nafikan..dalam diam baru aku tau yg aku ni seksi dimata ko..huh..
Terharunye...
Ni antara gambar seksi aku yg tak berapa nak seksa:
1)

Category: Tagged
Written by Lyter at 8:48 PM 5 annotations
Tag ni di request dari Saiful Ramadzan & Aro...
Sblm tu aku nak share poem yg aku suka ni..
Category: Tagged
Written by Lyter at 1:13 PM 7 annotations
Sori la hazim..hp aku xde kamera..hehe..hp murah..nama je hp 3G tp xde video call..huhu..
Aku mls sgt nak hapdet blog ni..nnt la aku update ms nak g tioman nnt..buat masa ni,trip psl tioman aku xdapat nak hapdet lg sbb tokey2 chalet sume xbrani nak bk chalet lg sbb skrg musim tengkujuh..
Harap maklum...
Category: Tagged
Written by Lyter at 3:49 PM 0 annotations
Ni sume Pejo punya pasal..aku pun terpaksa la membongkar sedikit sbanyak rahsia diri aku..
1.Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
- Hati
- Mak Ayah
- Kawan2
- Awek
- Handphone
- Duit
2. Apakah benda terakhir yang anda beli dengan wang sendiri?
- Aku mkn lunch td..Nasi putih+gulai ikan kembong+telur masak kicap..RM4.00
3. Dimanakah tempat impian perkahwinan anda?
- Hotel
4. Berapa lama anda rasa hubungan anda akan berkekalan?
- Insyaallah sampai bila2
5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
- Ntah la..ye la kot kalo da ada awek..xkan xde rasa cinta kot..hehe
6. Dimanakah restoran terakhir anda makan malam?
- Smlm mkn kat Shukurufit,Kg Baru..Kedai tom yam siam,eman bawak..hehehe
7. Namakan buku terakhir yang anda beli?
- Motor Trader
8. Apakah nama penuh anda?
- Tan Sri Kaka' (wah,confident je dgn bangganye)
9. Anda lebih senang dengan mak atau ayah?
- aku senang ngn dua2..buat loan pn mak aku bg sparuh,ayah aku bg sparuh..fair kan??hehe...
10. Namakan seseorang yang anda ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
- Arwah atuk aku belah mak aku..arwah dulu meninggal masa aku kck lg..aku xde perasaan lg masa tu..hukhuk..
11. Christina atau Britney?
-Britney la sbb lagu die best..hahaha
12. Adakah anda mencuci pakaian anda sendiri?
- mesti la basuh sendiri..xkan nak soh Oren plk..hehe
13. Tempat yang paling seronok anda mahu pegi?
- Goldcost Australia..lg best dari Goldcost Sepang..hehe
14. Pelukan atau ciuman?
- Peluk je dah la..heee
15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag anda
- Besar
- Bf Yaya
- Suke modified kete..
- Muka adik dia sama mcm muka dia
- Suka mkn la kot...
16. 8 perkara yang amat saya gilai
- Memancing
- Mandi sungai
- Diving
- Men softball
- Jalan2 ke mana2/xske dok umah..
- Bola/Futsal
- Kaco Oren tido
- Kaco Jemey
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- ok power
- hoo
- haa ok
- weh
- ye ke
- eh
- ko ni kn....
- huhu..
18. 8 buah buku yang paling terbaru di baca (magazines also can?)
- Motor Trader, APO?, Ujang, Kreko..xde dah..
19. 9 lagu yang boleh saya dengar berulang kali
- Butterfingers
- Wings
- Iklim
- Ukay's
- Spring
- Damasutra
- OAG
- Oasis
20. 8 perkara saya pelajari tahun lalu
- DB2
- SAP basis
- Servicedesk/Helpdesk
- Flash developer
- Event handler
- AI drawing
- Cara2 menjaga Azie..(ssh nak jg ni..bdn je kck tp byk kerenah)
- Bersabar
21. Mangsa tag seterusnya
- Ina - si kurus yg berangan nak menjadi pramugari
- Elmo - si kurus yg menjadi jin aku..haha
Category: Tagged
Written by Lyter at 2:44 PM 7 annotations
ANDA HENDAKLAH MENYEDIAKAN SATU UCAPAN BERANGAN
It should been done according to the following rules:
1. The winner may put the logo on his/her blog.
2. Put the link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put the link to the blog.
5. Leave a message for your nominees
Ucapan beranganku:
"Alhamdulillah...syukur ke hadrat Illahi kerana telah melimpahkan nikmat dan kurniaan Award ini kepada saya..Tidak lupa juga kepada Apih Ragbi yg telah mencalonkan saya sebagai penerima Award ini..Sy xtahu pun kalo buat blog ni bley dapat award..Kalo sy tau,bley la sy bt blog banyak2..hehe..Tak lupa juga kepada rakan-rakan saya yg sentiasa memberi sokongan membaca blog saya ini, serta menghantarkan komen2 dan memudahkan saya untuk menyampaikan maklumat kepada semua jika ada apa2 aktiviti terbaru..
Pada asalnya saya reka blog ini adalah bertujuan untuk menyampaikan maklumat tentang trip ke Pulau Perhentian dan kemudian disusuli dengan aktiviti2 yg dijalankan samada pada tiap2 minggu dan juga tiap2 bulan..Dan trip terbesar pada masa akan datang adalah trip ke Pulau Tioman..Diharap mendapat sambutan yg menggalakkan seperti di Pulau Perhentian, Flaming, Bagan Lalang, Sg Gabai dan sebagainye yg sy xisi dalam blog..Kadang2 xdan nak isi sbb nk cpt..Sp nk g,trus gi je..huhu
Apa yg saya harapkan, dengan berbekalkan award ini, sy lebih bersemangat untuk mengadakan lebih banyak lagi trip yg sedang berputar dalam kepala saya ni misalnya ke Pulau Langkawi, Pulau Pangkor, Pulau Redang, Pulau Lang Tengah, Pulau Batu Putih..Ahh asek pegi pulau je..Tukap port len plk..Gunung Tahan, Gunung Korbu, Gunung Ledang..Sbnrnye sy xberani nak buat trip gi gunung ni..Sebab ada risiko die sendiri..Kalo nak gi pun,kene perancangan yg betul2 teliti dan saya xmampu untuk handle sorang2..tq.."
5 creative blogger pilihan ku:
Kebanyakan dari kawan2 aku yg agak merapu..
Calon-calonnya adalah;
1) Ajis : Aku pilih blog ni sebab die ni antara org yg aku refer kalo nak buat pe2 aktiviti..Bese la..Kena tanya org yg lg tua dari kita..Banyak sikit pengalaman walaupun kadang2 dia bg idea die yg merapu2..Tp xpe,aku phm..Dia dlm keadaan yg xberapa nak stabil la tu..haha..Nak tny kat atok kang,atok xde blog plk..Ssh gak..Dulu2 sampaikan info guna burung merpati je tlg antakan surat..hehe
2) Elmo : Aku pilih blog ni pulak sbb ni la satu2nye kemajuan yg telah dicapai oleh org zaman sekarang kerana telah berjaya mendidik die ni sehingga bijak menggunakan internet..Tambahan pulak membincangkan tentang assignment..hehe xde r..men2 je elmo~~nyet...Aku suka refer blog ni kerana ianya ada related dengan tempat kerja aku yg sekarang ni..Penghasilan grafik menggunakan AI..Kadang2 pe yg aku bley tlg die,aku tlg la..Elok gak..Die nak blaja,kite tlg die blaja..Aku nak gak tgk kwn2 aku berjaya..hehe
3) Aro : Aku pilih blog ni pulak sebab die ni byk gak bg pandangan mostly berteraskan politik(tu yg bt aku xske tu..huhu)..Yg lainnye pulak,die ni suke bt bisnes, tls lirik lagu, cte psl bola n macam2 lg la..Tu yg bt aku suke nak tgk blog die tu..Aku nak tggu,lps ni die nak post pe plk..
4) Maria : Aku pilih blog ni pulak sbb die ni asek cite psl makan..Makan..Makan..Makan..Makan lg..Makan..Bdknye kck je mcm azie..Tp kuat makan mcm azie..Tu pun tgh gaduh knp bdn die da gemok..hehe..Tu la,nak duduk sgt dgn azie..Kan da jd kuat makan mcm die..Hehe..Tp bagus gak ada blog ni..Aku bley refer tempat2 untuk aku buat majlis makan2 bersama kawan2..Maria,ko terus explore lg tmpt2 makan yg baru..Nanti kita bt trip pi makan je..
5) Pijo : Aku pilih blog ni plk sbb this is for the new comer's..Kita sbg kawan2 hndaklah mnyappot kawan2 yg baru buka blog..Bley brtukar pendapat, bley bertukar idea dan sbgnye..Tp ko xletak pn link blog aku lg pijo..nnt jgn lupa letak..Aku gugurkan ko dr pencalonan nnt..hehe..
Category: Tagged
Written by Lyter at 3:46 AM 5 annotations