Hari sabtu 23 Ogos 08, aku telah pergi ke majlis Konvokesyen di UIAM untuk kakak aku..Dia telah menamatkan pengajian dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Ekonomi Dan Sains Pengurusan di UIAM selama 4 tahun...Dan sekarang sedang berkerja di sebuah kampeni broker di Damansara..
Seperti biasa,kalo dah pegi melawat org konvo,kene la bg adiah kan...So,aku belikan la die bunga dan Azie belikan die teddybear..Comey la teddybear tu..Siap ada scarf kt leher die..Suka sgt akak aku dapat teddybear tu..Bunga yg aku bg die xkomen pon..Kecik ati aku..Hukhuk
Selepas tu,aku pergi ke rumah Dila Oren kerana ada Hi-Tea sempena die kene pegi sambung belajar di UK bulan 9 nanti..Ramai gak yg datang antaranya aku,oren(kalo xnk kne reject kene r dtg),apit ragbi, aspana, azim, pejo, azmi, aban, atok, azie, ina, maria, yaya, awek atok tu n sp2 nama yg aku lupa nk sebut,sori la ye..AJIS xpegi..die ckp nak pegi..Pastu tibe2 last minit xjadi pegi pulak..Huh,bikin panas btl la..Ape2 hal pn,makanan sume best2..Tq Dila Oren..Selamat Menyambung Pengajian Master..Belajar baik2..Jgn jd mcm oren..Asek main Lord of The Ring je..huhu..
Sekian...
*Sila klik untuk melihat gambar konvo*
Showing posts with label photo. Show all posts
Showing posts with label photo. Show all posts
Sunday, August 24, 2008
Hepi Graduation Day My Sister
Category: photo
Written by Lyter at 7:49 PM 0 annotations
Monday, June 16, 2008
Everything as in planning at Pulau Perhentian
Firstly,aku bersyukur kepada Allah s.w.t kerana menyelamatkan perjalanan kami sepanjang pergi dan balik dari P.Perhentian. 2nd,aku nak ucapkan jutaan terima kasih di atas sokongan dan bantuan rakan-rakan untuk menjayakan planning ke P.Phentian ni terutamanya kepada
Yaya,Pejo,Pakya & Ajis..terima kasih banyak2 kerana banyak membantu aku menyelesaikan sedikit sebanyak kesulitan yg dihadapi sebelum ke Phentian..
Okeh,terus cite pasal firstday kat sane..lepas check in dan pastikan keadaan bilik ok,kitorang pn tido sampai ptg..penat tak ingatnye..ada gak yg xtido..g mkn kat Mama's Restaurant..Petang tu lps bangun,aku ajis ngn pakya gi mkn..pastuh g join bebudak men volleyball..
mlm tu pulak kitorang bbq..syok gak..byk gak makanan yg syam bwk..bkn setakat ayam je..udang dgn kerang pn ada...after dat,masing2 melayan diri kat bawah pokok kelapa dgn kapel masing2 ala2 bersantai diwaktu panas..
Esoknye pulak kitorang pg2 lg dah kene bangun sbb nak g snorkling..awal btol bdk2 ni bgn..smangat gile sorg2..ye la..sp xnk snorkling kn? rugi la kalo xsnorkling..dapat tgk terumbu karang,tgk ikan nemo,tgk penyu,tgk ikan yu dan tgk aku..hahaha
Lepas balik snorkling,masing2 penat..sume tido..ada gak yg xtdo..xpuas lg snorkling,diorg pegi sewa peralatan dan snorkling kt senja bay je..xpelik pon snorkling kt ctu je..sbb kat ctu pn cntik gak dlmnye..
Mlm tu plk kitorang mkn seafood..best2..bley thn r hrga mknn kat ctu..tp xpe..yg pntg best..
Esok nye pulak masa untuk berangkat pulang..masing2 liat nak bgn..aku pn rs mcm mls je nk blah..kul 8 tggu bot,kul 9.30 baru bot sampai...sampai kat jeti pkl 11 lbh..rushing sket g rantau pjg untuk bshopping..then g umah apih & berangkat pulang...dlm pkl 2.00a.m semua sampai rumah masing2..Alhamdulillah semua selamat sampai..
Click Here to see more picture in Pulau Perhentian
Written by Lyter at 3:20 PM 21 annotations
Wednesday, April 30, 2008
Sg Gabai Pix

Hi all..aku dah update gambar kite semua gi sg gabai 27 Apr 2008..Ada dalam my album kat link sbelah..gambar dari kamera aku ngn kamera apit je..kamera Pejo lom lg..aku tgh cari Pejo..Pejo hilang..tlg cari Pejo...sape2 yg tjumpa pejo,tlg serah kat aku..huhu...
Written by Lyter at 12:33 AM 3 annotations
Subscribe to:
Posts (Atom)



